Sunday, February 27, 2011

selamat datang awak!


slamat datang saye ucaapkan kepada kasut futsal ni, LOTTO PUNTO FLEX.
anda berjaya membuatkan hati dan naluri saya terus 'angkat' awak untuk dijadikan penggantiADIDAS QUESTRA. biarpun bukan awak pilihan pertama, tapi terpaksa, nak wat cammana.Pilihan kasut futsal yang 'berlambak' saaja tapi tak de saiz, takde gune juge,.=-( LOTTO bersaiz kecil, tertera SPAIN memang cantek( tah ape name die), malang saiz 6 paling besar yang tinggal,. Happadaa,.

Dan terima kasih juga kepada ADIDAS QUESTRA yang telah berkhidmat sebegitu lama, sejak sem dua di pj. itulah kasut sukan, kasut futsal, dan kasut joging. sekarang awak dah terjelir, jari saye pun bleh kuar dan memudahkan tanah dan pasir memasuki kaki saya. takpelah, yang baru pasti akan jadi lame jugak kan??=-)

same juga manusia, dah dilahirkan, pastinya akan meningkat dewasa dan akan tua juga. sepanjang tempoh masa tu, bergantung juga apa yang dah kita lakukan, samada bermanfaat atau membinasakan. takgune ade ramai orang, tapi saling meninggi diri. masing2 macam bagus. jauh dari agama Islam dan sibuk dengan dunia. kaya ke, miskin ke,kereta kancil, kereta vw, last2 ke kubur jgak.. smoga kita tingkatkan amal kita. saling pesan dan mengingati k.=-)

semoga awak, LOTTO PUNTO FLEX bleh bagi saye keyakinan untuk bersukan dan maju semula=-))



No comments:

Post a Comment

Ce Try Tengok Yang Ni Plak...

_i luv Islam