Monday, May 14, 2012

Again. 3.0


video
macam dah lambat. tapi ia menarik. the truth. nanti aku jelas.

Sunday, May 13, 2012

Agama Kita.

"sia-sia Orang Islam cakap pasal agama, keluar ayat Al-Quran bermacam-macam dgn tujuan memperbetulkan org lain KALAU diri sendiri tak jaga attitude. Bila bagi masa, masa tak ditepati.Bila bagi kerja , buat sambil lewa. Menjadikan Islam yg indah diperlekeh, bukan kerana nature Islam, tetapi disebabkan attitude si penganut"

#sedas dr Dr Fadzlin. ~ade edit2 sket.

# bunyi agak kasar. Namun itu hakikat. Perit namun ia tetap harus ditelan. Kita mungkin sedang selesa dengan keadaan kita sekarang. Tanpa ada yang menegur, kita alpa. Manusia. InsyaAllah berpesan-pesan.

Thursday, May 03, 2012

Gentle2 Sekalian.

 
kacak tak mereka? kalo xnk ckp, atleast jelas kat si berbaju mesia kan? hihi. 
harap2 ukhwah sampai ke syurga=-)

Kita Yang Bimbang

"Jika kerja kita hari-hari adalah membimbangi apa nasib kita esok hari, lebih baik lita pergi bercucuk tanam. Jika bercucuk tanam pun kita rasakan payah, lebih baik kita pergi congek basikal. Jika itupun sukar, pergilah ke LRT. Sekurang-kurangnya, di stesen LRT nanti ada makwe yang lalu-lalang menayangkan paha dan betisnya buat tontonan kita dan mungkin kita temui bahgia. Jika itupun tak mampu kita lakukan, lebih baik'kita' tu pergi makan taik.-Aisa Linglung"

#sedass!! Yakin je dgn ape yg kite wat . Senang sangat.

Wednesday, May 02, 2012

Ce Try Tengok Yang Ni Plak...

_i luv Islam