Tuesday, January 25, 2011

credit to Atiq Salleh, Naim

selamat pagi sume!! entry kali ni just nk appreciate 2 org yang aku kenal. both dr tempat yang berbeza. iaitu, saudara Naim Alim dan saudari Atiq Salleh.



kenape? itu yang kite akan bongkarkan sekejap lg. mule2, better if aku perkenalkan sape kah mereka. hehe. Naim Noor Alim, seorg bdak yang aku kenal dari form 1. kire dak skolah aku jgak la. then, muke yang xseberapa ni kira hot gak la kat skolah. dan sprinter time form 3. seorg lagi, Atiq Salleh, kenalan dari plkn dahulu. same kompani ngan aku, delta. skarang ni masing2 belajar kat institusi pengajian tinggi yang sama, iaitu kuis.



dipendekkan ceritera, mereka ni merupakan dalam kalangan orang kuat Sahabat Blogger kat fesbuk. Bayangkan , pada awalnya, ahli SB berape la sangat. sekarang, lu tengok la sendiri,. huh!! mencecah 1000 orang. dan 1 fakta lg, dulu si Naim ni, mane sangat la nak berblog2 ni. tp sekarang, mantap wer. haha.

buat Si Naim Dan Si Atiq, aku hargai sensangat hasil kerja kamu org. teruskan ok. tanpa korang, sapelah sahabat blogger. yang penting, korang chill je k,. nice work! bagi sahabat2 lain, SB ni dah bleh jd satu medan berkenal-kenalan dan juga berkongsi idea. usahlah menyombong dengan hasil blog masing2. biarlah kita bersederhana dengan yang ada, ape2 pun, thanks to all bloggers!!!

1 comment:

Ce Try Tengok Yang Ni Plak...

_i luv Islam