Thursday, April 23, 2009

tag from razi,.

1.Anda rasa anda hot?
sgt2 hot,.. lagi2 dok bawah lampu pendaflour lame2

2.Upload gambar kegemaran anda


3.Kenapa anda suka gambar ini?
gambar aku dpt wakil skolah 4 bola n bersama nombor kegemaran aku,..haha

4.Bila kali terakhir anda makan piza?
tah ar,..xingat.sem 1 kot. 2pun member bwk balik
bilik sepotong. xpernah g ke pizza lg. mengidam kot,..haha


5.Lagu terakhir yang anda dengar?
xtau la lagu ni terakhir ke x. lagu cuba from faizal tahir. masyuk shyial.

6.Apa yang anda buat selain menyiapkan tag ini?
online lg best kot. tp membernye pasal kan,..

7.Selain nama anda sendiri,anda suka di panggil dengan panggilan apa?
apai,..

8.Tag lagi 6 orang
1-misdinky
2-izham kamil
3-amy
4-syazwan
5-afiq
6-nazrin


9.Siapa no 1 pada anda?
member aku kenal time jd committe leadtrain. kawan janis gak.

10.Orang no 3 ada hubungan dengan sesiapa?
haha ade la,..xnak la bgtau,.. ade dlm list blog aku pakwe die,.

11.Kata sesuatu berkenaan orang no 5
haha aku tau kau baru lg dlm blogging,.. tp kau wajib wat tag ni,..keh3

12.Bagaimana pula dengan no 4?
oo jebon,.. aku ade hadiah dr kau,.. keep in touch gak

13.Siapakah orang no 2?
mm member bek bleh la katekan,..
penyokong aku dlm wat keje kat skul,.. friend 4 eva tam!!


14.Pesanan kepada no 6
sila2 la upgrade n update blog kau k,.. siapkan tag aku k,..

2 comments:

  1. ops..
    so sory ye en..
    ive done da tag..
    so...
    i dont have to do it all over again..
    sorry..
    btw..
    thanx a lot ya!

    ReplyDelete
  2. jom pizza...!!

    ko blanje...

    ak tlng mkn jew...

    haha...

    ReplyDelete

Ce Try Tengok Yang Ni Plak...

_i luv Islam