Wednesday, March 18, 2009

musim buah



bermula 4/3 yg lalu, aku da start cuti for sem 2. cuti ni 2 minggu & berakhir 22 mac serta bermula la sem 3(short sem). memang nikmat ar dapat balik, iyela genap 2 bulan xbalik umah.
tambah lak, tempat aku sedang musim buah,. ape lg, melantak la.antara buah yg menjadi cam durian,rambutan,dokong & pulasan (dpt rase sbijik). mak aku cakap, tahun kurang sket menjadi. tapi aku tengok, banyak je durian dapat kutip. pergh!! lame siot xmakan durian.
durian musang la, d24 la, durian kampung pun ade,.. rambutan pun sedap gak ape,. sume manis2. ape org ckp, juicy,.. hehe bleh la menyebabkan menitis air liur.
so, cuti ni memang aku enjoy dgn buah-buahan. hrp2 musim depan menjadi lg byk la.
sesiapa nak book, bleh gak,. hehe. ok la,. tq

No comments:

Post a Comment

Ce Try Tengok Yang Ni Plak...

_i luv Islam